Last Updated:

Rester fra kjøttkaker i ovnen

Categories Alle oppskrifter, Tips til restemiddag

Kjøttkaker i ovnen/kjøttkaker på topp har blitt en hitt, og er delt veldig mange. Du finner oppskriften Her  Da jeg lagde den sist hadde jeg igjen noen kjøttkaker som jeg frøs ned, og de hadde jeg til middag i dag, sammen med noen rester av poteter, og litt ertepure og tyttebærsyltetøy. Så herlig å slippe å være lenge inne for å lage mat i dag når det har vært påskevær her.

 

 

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Kjøttkakerpåtopp #Kjøttkaker #i #ovnen #stekeovn #på topp #enkelt #godt #uten melk #uten gluten #Middagstips #søndagsmiddag #Middag #morsmiddag #allergi #hjemmelaget #matfrabunnen #spisoppmaten #rester

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *