I dag skal jeg til Ingrid nabo som har rund dag, men jeg ble så middagssulten at jeg måtte ha noe salt. Jeg hadde rester av både kylling og salat, og det passet jo helt perfekt i dag.

 

Man kan bruke akkurat det man har og liker i tortilla. Spis opp restene.

Tortillalefse (glutenfri for min del)

Ferdig grillet/steikt kylling

Tomat

Agurk

Avokado

Ruccola

Isbergsalat

Snadder godt en ruskete høstdag.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#tortilla #morsmiddag #helgemat #Middag #middagstips #Godt #sunt #enkelt #fredagsmiddag #fredag# #helg #kos #glutenfritt #melkefritt #Allergi #matfrabunnen #hjemmelaget

8 kommentarer

8 thoughts on “Rester av kylling og salat i torilla

  1. Det ble kylling og salat for meg og ei venninne i ettermiddag også. Hadde sikkert vært godt med tortillalefse til. 🙂

    1. Det var mest for jeg ikke hadde så mye igjen, og da er tortilla det lille ekstra. Men jeg er veldig glad i tortilla, synes det lager det lille ekstra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *