Reste lapskaus fra fryseren med knoke

Categories Alle oppskrifter, Kjøttretter

For en liten stund siden så jeg en blogger som ikke skulle handle på rundt en måned, det har jeg i grunnen forsøkt mange ganger. For jeg har som henne nok både i skuffer og skap. Akkurat nå så kjøper jeg det jeg trenger, og så får jeg ta det en annen gang. Men jeg forsøker som alltid å spise ut av fryseboksen, og kjøleskapet, for det er jo ikke bra at det blir liggende for lenge. Så i dag tok latskapen meg igjen, og jeg fant ut at jeg hadde en pakke med lapskaus igjen fra en god tid tilbake. For når jeg lager mat som man kan lage mye av, ja da gjør jeg det, det er både økonomisk og tidsbesparende. Det smakte himmelsk godt, med flatbrød med smør på  til.

Her finner du oppskrift på både denne lapskausen, og varianter av den.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Lapskaus #betasuppe #svineknok #røykt #grønnsaker #tradisjonsmat #middagstips #middag #morsmiddag #glutenfritt #melkefri #rimelig #mat #student #mat

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Reste lapskaus fra fryseren med knoke

  1. Vi kjøper sjelden eller aldri inn så mye “frysermat”. Hadde nok ikke berget lenge om det ble krig… Her i Spania har jeg nå kjøpt inn en pakke frosne grønnsaker og en pakke kjøttdeig og lagt i fryseren. Da har jeg i alle fall én middag liggende til neste tur. 😀 Kan bli en slags lapskaus det også. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *