Ovnssteikt salmalaks med klassisk tilbehør

Categories Fiskeretter

Noe så deilig som å slippe å lage middag en gang i blant, det er bare fantastisk. For i dag ble jeg invitert til venninnen min Randi, så det ble dobbelt opp;-)

Hun er veldig flink å lage mat, og det smakte aldeles nydelig.

Salmalaksen hadde hun i folie med salt og pepper, vårløk og ekte kvitseidsmør, Å LYKKE, jeg bare elsker det. 180 grader i 10-12 minutter.

Agurksalat finne du oppskrift på HER

Vi hadde poteter, brokkoli, gulrot og rømme til også.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#agurksalat #fisk #ørret #laks #makrell #Middag #middagstisps #matfrabunnen #hjemmelaget #Salat #salattilfisk #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *