Last Updated:

Pita med rester av tacokjøttdeig

Categories Retter med kjøttdeig, Tips til restemiddag

Her i huset tar jeg vare på det aller meste av rester, noe spiser jeg seinere på dagen eller jeg fryser til andre ganger. Kjøttdeig til taco er jo veldig greit å fryse, for det kan man ta opp både til taco, pizza, pita, til pasta osv. Man kan ha en pose i fryseren og ta rester av taco eller lignede ned i samme posen som er i fryseren, så har han kjapt middag til mange personer.

Jeg lagde chilimajones til det finner du oppskrift på HER

Pitabrød (glutenfritt for min del)

Salat

tomat

agurk

Avocado

Dette ble middag på noen få minutter, i love it!

#Pira #rester #taco #rester #spis #opp #maten #Kjapt #enkelt #Middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfritt #melkefritt

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Pita med rester av tacokjøttdeig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *