Last Updated:

Middag hos bonusfamilien min med trylleshowe og teater

Categories Blogg

Tenk å være så heldig å ha en hel bonusfamilie 😍💖, og heldigvis bor de her i Bergen så jeg får truffet de med jevne, ujevne mellomrom når det passer for oss alle. I dag fikk jeg en utrolig deilig svineribbe HER, det er virkelig den beste jeg har spist.

 

Margrethe og Ole er de mest hjertevarme menneskene man kan tenke seg, de stiller opp og uansett hva det er ” De hjelper alltid uansettet og det er alltid så koselig å komme til de, eller ha de på besøk.

Theodor har begynt å bli stor, og skal begynne på ungdomskolen til høsten. Men sier alltid “glad i deg”  når jeg går, det er ikke alle barn som sier. Mia er seg selv, og hun har nok en liten kunstner i magen som kommer til å komme ut på en eller annen måte når hun blir voksen 💙❤️

 

 

Dette er den beste ribben jeg har smakt, og svoren knaset godt

Utrolig nok elsker barna rosenkål. Og denne rosenkålen var rød før den var kokt, men ble blålille, så hva de har gjort med den på produksjonsstedet må fuglene vite.

Det var deilig saus og poteter til og en god salat

Mia har syd kjole til sin kusine, må si jeg er veldig imponert. Hun holt showe og tryllet for, så hun stod for underholdningen.

Hun har pyntet juletre på rommet.

De bor i et gammel hus, og der har Mia fått et koserom der hun kan se på tv eller lese. Har dere sett noe så koselig

#Bonus #bonusfamilie #middag #sønndagsmiddag #svineribbe #godt #Middagstips #middag #morsmiddag #glutenfri #melkefri #tradisjonsmat Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #av #Tradisjonsmat #Helgemat

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *