Årets julegave til bonusfamilien (spiselige julegaver)

Categories Blogg

De fleste unge har travle dager med barn og jobb, så hva er vel en bedre julegave en å gi fiks ferdige hjemmelaget middag som de kan ta ut av fryseren. Bonusfamilien min er veldig takknemlig for det, og det samme er min datter og konen også. Da jeg spurte Margrethe hva de ønsket seg til julegave var hun kjapp med å svare fiskegrateng, og da ble det julegaven, sammen med en pose med diverse hjemmelaget julegodt. Ut på nyttåret en gang bruker jeg å lage en annen middag, og da ville de ha kjøttkaker. Siden de spiser mat med både gluten og melk, så lagde jeg den på helt normalt vanlig måte. Derfor kunne ikke jeg smake på den mens jeg lagde den, men Mia smakte på den da jeg kom, og hun esket den og bestilte det til middag.

 

#spiselige #julegaver #jul #miljøvennlig #Bærekraftig #Hjelp #i #en #travel #hverdag #Hjemmelaget #Mat #fra #bunnen #morsmiddag #Middag #fiskegrateng

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *