Margrethe sin nydelige 17 mai kake

Categories Alle oppskrifter, Søte gleder

Da var feiringen av årets årets største festdag 17 mai over, og jeg tror mange følte på at dette var en spesiell dag å markere spesielt i år. Vi har jo hatt flere år med pandemi, og så kom krigen i Ukraina veldig nærmet oss, så vi får kjenne på kroppen at freden ikke er en selvfølge.

Det er vist litt spesielle tider for meg også for tiden, så bloggingen har ikke blitt prioritet. Jeg var så heldig å bli invitert på middag og kake hos min utrolig snille og omtenksomme bonusfamilien, og foreldrene til Margrethe var der også og det var ekstra kjekt å få snakke med de også.

 

Ole hadde laget til masse god grillmat, og vi kose oss masse med den nydelige maten, så er det så godt å slippe å lage mat selv av og til. Margrethe hadde laget denne fantastisk fine glutenfrie ostekaken, den var himmelsk god. Jeg skal få oppskriften å legge den ut, men det var ikke det jeg fokuserte på i går.

 

 

Her hadde jeg rotet i hop en pavlova /Marengskake den finner du oppskrift på HER

Del gjerne innlegget med venner og familie.😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Pavlovaterte #Pavlova #kake #fest #17mai #glutenfri #melkefri #Kake #Melkefri #Morsmiddag #dessert #bær #Ostekake #17maifargetostekake #17maikake #Bonusfamilien #glutenfriostekake #matfrabunnen ##hjemmelaget #17maifering

4 kommentarer

4 thoughts on “Margrethe sin nydelige 17 mai kake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *