Last Updated:

Løvbiff med Béarnaisesaus og Pommes Frites

Categories Airfryer, Alle oppskrifter

Miriam min yngste datter ønsket seg løvbiff og Pommes Frites til middag, og da måtte jeg ha béarnaisesaus til.

Til 2 personer

350 – 400 g kjøttdeig eller karbonadedeig

Litt salt

Ca 1 ts grillkrydder

Ha deigen i en skål og ha på litt salt og grillkrydder, bland salt og krydder godt i deigen. Del deigen i to, ha litt olje på en skjærebrett, legg en og en klump på brette og klem ut. Man han eventuelt bruke litt matpapir å legge opp på, og bruke en kjevle eller en flaske å trykke den flat. Ha på steikepannen, og steik i rundt 2 minutter på hver side. Man kan ha på litt grillkrydder under steiking også om man ønsker det.

HER finner du oppskrift på oppskrift på béarnaisesaus  som er enkel å lage. 

Pommes Frites laget jeg etter fremgangsmåten på pakken.

Vi hadde salat med:

Crispysalat

Ruccola

Agurk

Tomat

Avokado

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hjemmelaget #løvbiff #Kjøttdeig #karbonadedeig #enkelt #rask #middag #Kjapt #å  #lage #morsmiddag #middagstips #blogg #matblogg #bloggtoppen #kaskavihatemiddag #Kaskavihatemiddagidag #glutenfritt #laktosefri #melkefritt  #matfrabunnen #PommesFrites #béarnaisesaus

5 kommentarer

5 thoughts on “Løvbiff med Béarnaisesaus og Pommes Frites

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *