Lett salat med kalkunskinke, mozzarella og ramsløkolje

Categories Alle oppskrifter, Salater

De er litt rart, men om vinteren har jeg aldri lyst på salat om jeg ikke er i varmere strøk da. Men nå som de blir varmere i været, og det er lyst og muligens sol, da får jeg veldig lyst på salat igjen.

 

Jeg lagde salat til bare meg, selv om det ikke er bare bare!

1/2 mozzarella av Buffalo med  (bruk så mye du vil)

5 sneier kalkunskinke (pålegg)

3-4 små tomater

Crispisalat

oliven

Olje fra ramsløk i olje (når ramsløken ligger i olje, blir det det veldig god smak av oljen som er nydelig til feks. salat) HER kan du se ramsløk i olje.

Alt er vare delt å lagt på tallerken så ikke mer å si om det, kun enkel og god middag rett på tallerken. Man må gjerne bytte ut det man ønsker eller legge til det man vill.

 

Del gjerne innlegget med venner og familie.😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#salat #sommer #varme #salattid #salt medmozzarellaog kalkunskinke #ramsløkolje #Morsmiddag #bøffel #Matfrabunnen #Hjemmelaget #Middagstips #lunsj #lunch

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *