Last Updated:

Lammeskav i tortillalefse

Categories Blogg, Kjøttretter

 

Himmel for et festmåltid, lammekjøtt er snadder mat.

2.3 tortillalefser (glutenfrie for min del)

Til en person

Ca. 150 g lammeskav

4 hvitløksfedd

1 ts tørket oregano, pluss litt fersk jeg hadde på terrassen

1/2 ts spisskumen

1/2 ts tørket koriander

Salt

Pepper

Rens og del hvitløken og ha den på pannen sammen med lammeskav og smør, steik i noen minutter til kjøttet er ferdig

Jeg hadde Guacamole til med litt ekstra finhakket fersk chili på, det er ikke nødvendig.

Ruccola

Isbergsalat

Tomat i biter

Et stykke agurk eller squash

Litt fersk oregano(det kan man kutte ut, men var veldig godt til)

Alt deles og has på varmede lefser og man har på guacamole, og nyter deilig mat.

Del gjerne innlegget med familie og venner 😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#middag #Morsmiddag #lammekjøtt #lammeskav #lamitortilla  #hjemmelaget #matfrabunnen #glutenfritt #melkefritt #norsklam #diggmat #diggmiddag #enkelt #godt

2 kommentarer

2 thoughts on “Lammeskav i tortillalefse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *