Last Updated:

Lammeburger i pitabrød med ramsløkolje

Categories Retter med kjøttdeig

Det er endelig kommet litt varme i luften her i Bergen, og solen har utrolig nok vært her en god stund (i Bergensammenheng). Da er det deilig å ha mat man kan ta med ut på terrassen å spise. Det ble enkel og lettvint i dag også, og det smakte nydelig med mat ute i solskinnet. Det blir nok ramsløk på mye for tiden, men jeg klarer ikke slutte å spise det😋😁🌞

To lammeburgere, oppskrift finner du HER

Et pitabrød(jeg kjøper frosne glutenfrie siden jeg må ha det), som jeg varmet på steikepannen, men bruk gjerne ovnen. Brødene delte jeg i to.

Jeg smurte ramsløkolje HER på brødet innvendig, fylte med salat, paprika, agurk og tomater, og varm burger, og til slutt ramsløkolje på toppen.

 

#Ramsløk #lam #karbonade #burger #Salat #middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfri #melkefri #mat #fra #bunnen #hjemmelaget

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *