Last Updated:

Ramsløkpasta med ørret og wokede grønnsaker

Categories Fiskeretter

Det er ikke til å unngå å fråtse litt med ramsløken nå som den er helt nylaget og fersk med ramsløk. Så det ble kokt Tagliatelle med ramsløkolje HER, det hadde også passet veldig godt med ramsløkpasto, men det blir en annen dag.

Pastaen (glutenfri for meg) kokte jeg etter anvisningen på pakken, så silte jeg av nesten alt vannet og hadde på to gode skjeer med ramsløkoljen. De fikk stå et minutt eller to å trekke slik at smaken virkelig fikk satt seg.

Fisken steikte jeg på stekepannen med salt og pepper, og der woket jeg også, paprika, tomater, brokkoli og squash.

Trenger jeg å si at dette var et fantastisk måltid, neppe !

 

Se på den fargen, det er en fantastisk hverdagslykke for meg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Ramsløk #til #middag #lage #plukke #i #naturen #utnytte #ressursene #i #naturen #Gull #Middagstips #uten #melk #gluten #middagstips #morsmiddag #mat #fra #bunnen

3 kommentarer

3 thoughts on “Ramsløkpasta med ørret og wokede grønnsaker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *