Last Updated:

Kokosyoghurt med bær og frø til lunsj

Categories Blogg, Diverse retter, Små tips i hverdagen

Det blir ofte alt for mye brødmat, og da kan dette være en rask og enkel måte å lage en kjapp og enkel lunsj på. Jeg kunne ønske jeg kunne si at jeg har plukket bærene selv, men jeg kan skryte av å ha kjøpt de selv 😁. Jeg kjøper de billigste bærene i frysedisken, og de er kjempegode!

Denne gangen kan jeg ikke skryte på meg å ha laget yoghurten heller, men når jeg lager så finner du oppskriften HER  

Bærene tines før man bruker de

Kokosyoghurt eller vanlig yoghurt

De frøene du ønsker, men jeg brukte:

Gresskarkjerner

Solsikkefrø

Sesamfrø

Ønsker du det søtere kan man jo for eksempel honning eller lønnesirup på, jeg synes det er godt uten 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Lunsj #Lunch  #kokosyoghurt #yoghurt #kokus #Fermetering #Frisk #tarmflora #Frø #Bær #frosne #bær  #Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #enkelt #godt #middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfritt #uten #gluten  #melk #melkefritt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *