Dobbeltfeiring i dag! Herlige Theodor er blitt tenåring, Hipp Hurra og at morsmiddag er blitt bestemor 💖

Categories Blogg

Om jeg ikke har mye flaks i livet, så kunne jeg ikke ha mer flaks med både bonusfamilien og familien min. For her har jeg virkelig topp skår, og det er vel i grunnen det beste man kan være rik av. Jeg har akkurat fått sett og og fått kost med lille Alf, han er bare helt perfekt, og fått sett til Karianne og Marte som er nybakte foreldre.

Og i dag ble jeg invitert på middag med bonusfamilien min, siden Theodor er blitt tenåring, og jammen ville de spandere middagen for jeg var blitt bestemor. Vi spiste deilig biff, og kjempegod dessert. Theodor spiste som en skikkelig ungdom, masse og lenge, da blir bestemorshjerte så utrolig glad. Vi hadde det utrolig gøy, og her har Mia tatt bilde av oss alle, og vi har fått bart hele gjengen 😂

Siden Theodor hadde bursdag så fikk han kakefakkel på desserten sin. Veldig fint bilde av Theodor. Servitøren på Big Horn steak house, var veldig hyggelig og oppmerksom, dette er utrolig flott service.

 

 

Far og sønn

Mor og datter

Tusen takk for en utrolig koselig middag og selskap 💝

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER, Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#bursdag #gebursdag #Theodor #bonusfamilie #Tennåring #Big #Horn #steak #house #BigHornsteakhouse #bestemor #lykke #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Dobbeltfeiring i dag! Herlige Theodor er blitt tenåring, Hipp Hurra og at morsmiddag er blitt bestemor 💖

  1. Så koselig selskap, gratulerer masse til Theodor. Dere koset dere veldig ser jeg, herlig sted og god mat..Bare spist på den i Oslo jeg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *