Tannbørsten, et glemt kapittel?

Categories Blogg

Det er litt rart i grunnen, tannbørsten får svært lite oppmerksomhet, og det skal jeg gjøre noe med.

 

Vi vasker og gnukker, og kjøre vaskemaskin og oppvaskmaskin i et, og bruker håndduk en gang, selv om vi har dusjet og burde være reine, og glass og kopper blir vasket etter et måltid.

Men hvor ofte vasker du tannbørsten din?

Det er jo nesten ekkelt å vaske den i oppvaskmaskinen, men å ha den i munnen uten å ha vasket den fra den var ny er ok, he he vi er noen skikkelige goinger.

Nå vasker jeg opp for hånd med vann som er kokt på vedovnen, man må bruke de ressursene man har for å spare strøm. Men da har jeg tannbørsten i vasken, og heller kokende vann over, ellers har jeg den i oppvaskmaskinen minst en gang i uken. Jeg har en tannbørste til reiser, den vasker jeg hver gang jeg har vært på tur, og tørker den godt før jeg legger den i toalettvesken igjen.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hygiene #tannbørste #folkeopplysning #morsmiddag

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tannbørsten, et glemt kapittel?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *