Hverdags gleder, ta en stein!

Categories Blogg

I går gikk jeg på  Smøråsen Her og der dukket det jammen opp en stein med noen fine ord på. Det ble jeg veldig glad for. Det minnet meg på at jeg også hadde en plan om å gjøre noe lignede, etter oppfordring fra Deborah Borgen som har laget kursopplegget Unique Mind ESP HER  kan du lese om saken. 

Jeg ble så glad av å lese de gode ordene, og å se farge som lyste i mot meg, blant alle høstfargene. De er ikke ofte jeg oppfordrer noen som helst, men nå oppfordrer jeg dere til å tegne/male/skrive noe på en stein og legge ute et sted. Dette kan gjøre noe veldig fint for andre, tenk noen gode tanker mens du maler og tegner, og den enste som ser den vil kjenne det fine i den.

 

Denne er min foreløpige favoritt

Denne var lagt så fint til i en grop i treet, og jeg bare elsker den fargen.

Veldig sann denne her også.

😆 Humor er viktig

Tenk en palme midt i skogen, jeg smilte fra øre til øre, og så for meg fine dager i syden.

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#Gledandre #gleddegselv #hverdagsgleder #Naturen #morsmiddag #UniqueMindESP

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hverdags gleder, ta en stein!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *