Last Updated:

Forslag til enkel, sunn og lekker lunsj

Categories Diverse retter

Lunsjen er vegan, gluten, melkefri og lavkarbo, ta den å mal den grønn 😉💚

Det blir ofte alt for mye brødmat, og da kan dette være en rask og enkel måte å lage en kjapp og enkel lunsj på. Jeg kunne ønske jeg kunne si at jeg har plukket bærene selv, men jeg kan skryte av å ha kjøpt de selv 😁. Jeg kjøper de billigste bærene i frysedisken, og de er kjempegode!

Denne gangen kan jeg ikke skryte på meg å ha laget yoghurten heller, men når jeg lager så finner du oppskriften HER  

Bærene tines før man bruker de

Kokosyoghurt eller vanlig yoghurt  HER kan du finne hjemmelaget kokosyoghurt, det går også ant å kjøpe ferdig

De frøene du ønsker, men jeg brukte:

Gresskarkjerner

Solsikkefrø

Sesamfrø

 

Ønsker du det søtere kan man jo for eksempel honning eller lønnesirup på, jeg synes det er godt uten 🙂

 

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#Lunsj #Lunch  #kokosyoghurt #yoghurt #kokus #Fermetering #Frisk #tarmflora #Frø #Bær #frosne #bær  #Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #enkelt #godt #middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfritt #uten #gluten  #melk #melkefritt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Lunsj #Lunch  #kokosyoghurt #yoghurt #kokus #Fermetering #Frisk #tarmflora #Frø #Bær #frosne #bær  #Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #enkelt #godt #middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfritt #uten #gluten  #melk #melkefritt

2 kommentarer

2 thoughts on “Forslag til enkel, sunn og lekker lunsj

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *