Last Updated:

Fiskekaker, makaroni og ertesuing :-)

Categories Fiskeretter

Alle blir matlei og det er jeg akkurat nå .Jeg vet ikke om dette en gang kan kalles en inspirasjonsmiddag he he, men slik ble det i dag

Det er  sammefolkets dag så jeg burde laget Bidos, men jeg får heller lage reinsdyrsteik i morgen for da får jeg besøk. Gratulere med dagen til alle Samer.

Ertestuingen har jeg ferdig frossent, du finner oppskriften HER. Fiskekakene er 85 %  fisk i, og makaronien er glutenfri siden jeg ikke kan spise hvetemel.

 

#fiskekaker #makaroni #ertesting #middag #middagstips #Mors #middag # Glutenfri #melkefri #Enkelt #kjapt

4 kommentarer

4 thoughts on “Fiskekaker, makaroni og ertesuing :-)

    1. Så morsomt, og jeg som nesten trodde at dette var noe rot i hop som igjen andre gjrode. Mulig det bare er den fortrengte underbevistheten som fortalte meg det da 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *