Farger gjør meg glad og krativ

Categories DIY

Jeg elsker farger, jeg kan rett og slett ikke leve ute. Det er kjekt når jeg kjenner at jeg har lyst å være kreativ igjen.

Jeg var på Ikea, og bare måtte ha noen glasskrukker, selv om jeg klødde meg i hode da jeg kom hjem siden jeg ikke ante hva jeg skulle bruke de til.

Men slik ble det, jeg elsker farger og jeg kjenner at jeg trenger det.

Er du avhengig av farger rundt deg?.

Den største krukken ble et hjem for mine nyinnkjøpte sugerør, selv om jeg aldri bruker det. Men det var så mange fine farger HURRA!

Turkis er min absolutte yndlingsfarge, viste du at det er skjelens farge!!

Eggeglassene forelsket jeg meg i for mange år siden hos en venninne, men fikk ikke tak i. Før de plutselig dukket opp i rosa og rødt, og så fikk jeg noen i andre farger av venninnen min.

Blomsterpottene har jeg dekortert selv med tape. HER

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#DIY #morsmiddag #farger #kreativ #livsglede #glede #viktig

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *