Endelig kom de nye stuegardinene

Categories Blogg

Da jeg pusset opp stuen så kjente jeg at stuegardinene jeg hadde måtte bor, de passet overhode ikke til resten. I påsken bestilte jeg prisegardin/solskjerming fra Kids, og da jeg fikk de og endelig fikk alle opp HER og   HER,

så måtte jeg vurdere om de var nok med bare de. Men jeg er et gardinmenneske, selv om jeg har minimal innsyn, de har noe med lunheten i rommet å gjøre. Det var ikke enkelt å finne noen jeg likte og som passet, men heldigvis så overtalte en av de som jobbet på Kids meg til å forsøke disse. De er lette lin gardiner som falt så mykt og fint til, og de passet godt både til veggen og sofaen. Nå må jeg bare klare å finne noen nye putetrekk til sofaputene, så begynner det å henge sammen.

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#kids #steikjefinegardiner ##liftgardinerfrakids #Solsjerming #gardiner #Blødenefingrer #blodsvetteogtårer #Morsmiddag #gardin #stuegardiner #lingardiner #veldigfornøyd

4 kommentarer

4 thoughts on “Endelig kom de nye stuegardinene

    1. Ja det forstår jeg, for det er mange som er, det er jo nesten ikke moderne å ha gardiner. Men nå bryr jeg meg nokså lite om hva andre mener om hva jeg liker her hjemme, så jeg dundrer på med min smak he he. Det er jo jeg som skal trives her 🙂

      1. Det er DU som skal trives der. Og da er det jo kjekt å kunne bestemme selv! 😉 Jeg synes det er pent med gardiner hos andre, men liker det “enklere” hos meg selv 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *