“Steikje fine gardien”

Categories Blogg

Som Hildegunn Moltubakk sa i reklamen “steikje fine gardine”, selv min mor som er så senil at hun ikke kan snakke, ler når jeg sier det. Så den reklamen fra KIds må ha vært god den gangen.

Jeg har kjøpt solskjermene gardiner hos de, og de skulle være veldig lett å tilpasse de. Mitt inntrykk etter å ha bakset en hel dag er at utrykke “veldig lett” er oppskrytt! Jeg fikk til de tre første gardinene, men den siste ser ikke klok ut, og ikke får jeg den opp heller. Personlig synes jeg bruksanvisningen er helt ubrukelig.

De er nå litt rart at jeg har sagd med baufil, brukt tapetkniv, skrudd og tilpasset, MEN den siste gardinen går helt i ball he he he he. Jeg klarte å skjære meg på tapetkniven så blodet sprutet, så de kom blod på gardinene, men jeg ror jeg har klart å tørke bort blod, svette og tårer he he. Når jeg nå har drukket kaffe å fått kroppen i gang så får jeg se om jeg kan  få det til på et vis. Ønsk meg lykke til, for det trenger jeg. 🤣

 

Dette er et annet vindu, og der bare fikk jeg de til eller å ha løpt opp og ned fra boden for å sage til den passet. Men denne kan jeg ta opp og ned som den skal, merksnodig.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#kids #steikjefinegardiner ##liftgardinerfrakids #Solsjerming #gardiner #Blødenefingrer #blodsvetteåtårer #Morsmiddag #gardin

16 kommentarer

16 thoughts on ““Steikje fine gardien”

  1. Lykke til. Jeg tenker også å bruke slike på soverommet, men jeg må få min mann til å gjøre det. Jeg får det ikke til det:)

  2. Lykke til i innspurten! 😉 Håper du fikser det greit. Noen ganger er det bare en liten pause som skal til… Hm! Vi har også plissegardiner. Liker de kjempegodt. Praktisk og pent. Men fikk de montert gjennom firma, så slapp noe prakk. 🙂

          1. Ja jeg har begynt å få lang og brei erfaring i det meste etter hvert he he. Nå tror jeg må øve meg på å bli litt mer tålmodig, blir så eitrande irritert når jeg ikke får det til 10 gangen eller noe slikt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *