Diy hylle på terrassen og ny katusblomst

Categories Blogg, DIY

At jeg elsker farger, og spraymaling er vel ingen nyhet. Det kommer av at da jeg var lite fantes verken boksespray eller  tagging, så det må jeg ta igjen for nå🤣. Det er jo helt genialt at noe som er blitt stygt eller man vil skifte farge så er det bare til å vaske, tørke og spraye, og vips har man noe nytt og fint. 

 

Denne hyllen har jeg hatt i mange år på terrassen, men den gang da jeg sprayet den, hadde jeg bare nok til ene siden, og slik har den stått. Nå trengte den fornying, og med ny boks med turkis, så ble det hele fjølen som det egentlig er fra et prosjekt. Jeg har gjort det veldig enkelt, det er tau, gardinringer og spiker på leveggen.

Jeg har to tau som er like lange som jeg har knyttet rundt gardingringer, og de hektet jeg på spikerne i leveggen. Så snurret jeg tauet to ganger rundt planken på begge sider, og justerte slik at hyllen ble rett.

HER kan du se litt av det jeg har sprayet

Siste blomst ut fra kaktusen for denne gangen.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#DIY #hylletilterrasen #Fornygammleting #spraymaling #morsmiddag #bærekraft #Miljøvennlig

2 kommentarer

2 thoughts on “Diy hylle på terrassen og ny katusblomst

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *