Britt Elin sin fersk kjøttsuppe

Categories Alle oppskrifter, Kjøttretter, Supper

I det nydelige været dro jeg ut til min venninne Britt Elin, for de har fått seg et helt nydelig fint drivhus som de bruker til ute stue. Hun lagde deilig fersk kjøttsuppe som jeg ble ivitert på.

 

I suppen hadde hun ferskt oksekjøtt

Vann

Buljong

Gulrot

Sellerirot

Løk

Masse spisskummen

Timian

Salt

Pepper

Mandelpotet

Grønnsakene ble renset og delt, kjøtte ble skjært i skiver, og det ble kokt i vann, buljong og krydder, de fikk koke i et par timer. På slutten av koketiden hadde hun i poteter, og hun smakte til med pepper og salt. Nydelig god mat!

 

 

Det kommer et innlegg i morgen tidlig der du kan se det fine hagestuen.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#ferskkjøttsuppe #kjøttsuppe #Middag #middagstips #Hjemmelaget #matfrabunnen # #glutenfri #Melkefritt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *