Besøk i Britt Elin sin sommerstue/drivhus

Categories Blogg

I går var jeg hos Britt Elin min venninne for å se sommerstuen/drivhus de har fått satt opp. Er det noen sted i Norge man kan ha stor glede av noe slikt, så er det i Bergen.

Jeg må innrømme jeg ble pittelitt misunnelig, det var knallfint og veldig koselig. De har ikke kommet helt i orden, men slikt er en prosess, og de begge er veldig flink  å få det fint og koselig.

 

Er det ikke nydelig? Det er et ferskentre, jeg måtte ta på det for å se om det virkelig fantes noe så fint som var ekte 😍.

 

Borde de har er med grill i midten, så de har mulighet å brenne ved, men det blir for mye røyk av veden, men veldig fin dekor likevel.

 

Her er timian, rosmarin og alovera i sydlig inspirasjon. Hyllene er utskjærte tømmerstokker, veldig stilig og rustikk.

Her er borde man kan ta ut rundingen i midten, da er det grill under, utrolig praktisk.

Da jeg var der i går fikk jeg deilig fersk kjøttsuppe som du kan se HER

Og de fine bokseren Birk og Bonny kan du se HER

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#sommerstue #drivhus #Besøk #Morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Besøk i Britt Elin sin sommerstue/drivhus

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *