Last Updated:

Blomster og humor

Categories Alle oppskrifter, Planter

Når humoren er tilbake er det enten litt ut på dagen, eller jeg begynner å bli frisk.  Jeg har humoristisk sans og nokså mye galgenhumor, men aldri om morgningen, da er jeg blotte for humor. Nå lagde jeg dette innlegget i går kveld da jeg satt ute, og det var herlig. Og godt var det at jeg greip den sjansen, for nå regner det trollkjerringer.

Når jeg kjenner at jeg trekker på smilebåndet, da jeg jeg at nå begynner jeg å bli frisk, og det er en stor lettelse. Dette bilde er et bilde vi alle ler godt av når vi ser, og det kan sies så enkelt som “its funny cause it’s true”.

Under kan du se litt bilder av noen v mine uteplanter.

Og når jeg ikke har plass til flere planter, ja da blir jeg kreativ 😉

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

9 kommentarer

9 thoughts on “Blomster og humor

  1. Flotte og nydelige planter og bilder 😊 Du kler å ha det koselig rundt deg 🤗 Humor og selvironi er gode egenskaper. Og nødvendig for å overleve 😉

    1. Det er helt sant, uten en god klunk galgenhumor hadde en ikke klart det😁. Men jeg ble veldig nysgjerrig nå på hva du mener med at jeg kler å ha det koselig rundt meg?

  2. Herlig! Oh yes, its funny because its true 🤣🥰🎉
    Så masse ulike og flotte planter du har 🥰 Ønsker deg en blomstrende fin dag! 💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *