Siden det er kurshelg har jeg tatt betasuppe opp fra fryseren og tatt med meg til niste på termos, og Bjørg må jo ha noe å spise til middag også. Da får vi begge middag, uten å stresse.

Siden jeg har laget det mange ganger før så legger jeg vet linker på betasuppe/lapskaus både med svineknok og med pinnekjøtt

Lapskaus/ betasuppe  med pinnekjøtt HER

Brun lapskaus finner du HER

Lapskaus/betasuppe med pølse og pinnekjøtt HER

Røykt svine knok med kålrotstappe og betasuppe i samme slengen HER

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Lapskaus #betasuppe #svineknok #røykt #grønnsaker #tradisjonsmat #middagstips #middag #morsmiddag #glutenfritt #melkefri #rimelig #mat #student #mat

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Betasuppe med svineknok

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *