Bakt potet med bacon og sopp

Categories Airfryer, Alle oppskrifter, Diverse retter

Jeg bare elsker poteter♥, og da jeg så noen som hadde det til middag her om dagen, ja da sluttet jeg ikke å tenke på den. Man kan ha hva som helst i en bakt potet, så slå deg løs. Jeg gikk for en klassisk tilbereding i dag.

 

Til 2 personer

2 store poteter

1 pakke bacon

Ca. 1/2 korg sopp

1 liten purreløk

1/2 paprika

Smør til steiking, tåler man ikke melkeprodukter kan man bruke olje eller melkefri margarin.

Salt

Pepper

Bak poteten, sett oven på 210 grader, ha folie på poteten(det må man ikke ha), og sett det i oven. Steik i rundt 1 time, eller til det er ferdig, da  kan man stikke en grillpinne eller kniv i den uten problemer.

Fyllet:

Rens  og del alle grønnsakene, del bacon og steik på pannen, ha på salt og pepper.

Jeg hadde til litt salat, agurk, tomat og en dressing jeg lagde til Big Mac Wrap er om dagen

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

Hjemmelaget #matfrabunnen #potet #sopp #baktpotet #Baconfyll #middag #middagstips #morsmiddag #helgemat #Glutenfritt #melkefritt #utenglnute

7 kommentarer

7 thoughts on “Bakt potet med bacon og sopp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *