Salat med reker egg og nudler

Categories Salater

Salat er god lunsj, men jeg er nok ikke den som bruker det oftest. Nå hadde jeg både økologisk isbergsalat, ruccola, reker og rester av risnudler og saus fra middagen dagen før (ørret med risnudler, trykk HER for å se). 

Salaten ble knakende god og mettende:

Isbeg salat

Ruccola salat

Egg

Reker

Nudler 

Rester av sausen fra Ørret med nudler (har du ikke det, kan du feks, ta litt chilisaus eller soyasaus osv, i stede, eller rett og slett skipe den)

Jeg seier som Jame OliverEasy peasy”

 

 

 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Salat med reker egg og nudler

  1. Salat er godt, med masse deilig i, nøtter, reker, egg, kylling og annet. Så lenge det ikke er dressing er det meste godt i salat 🙂

  2. frodith: Enig med deg, jeg blir helt kvalm når man dynker salaten med hamburgerdressing eller lignede. Men salat er utrolig godt, må teste med nøtter, tror ikke jeg har forsøkt det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *