Ny glutenfri kokebok, ” Cøliakifruens glutenfrie favoritter”

Categories Blogg

Verden er nokså artig, med tilfeldigheter hvem man møter på sin ferd i livet.For mang, mange år siden drev jeg  et bakeri/serveringsted som laget mat til mennesker blant annet med allergier, diabetes  og Cøliaki. Og der kom det en ung dame trippende og ville ha jobb hos meg,  og det fikk hun. Nå kan jeg ikke huske alle detaljer, men jeg mener å huske at hun på det tidspunktet fikk vite at hun hadde cøliaki.  Og nå har hun  og mannen jammen meg laget en kokebok , for ei dame. Kokeboken er utrolig flott, med masse mat man gjerne ikke får tak i når man ikke tåler gluten. Wenche Elisabeth har skrevet boken på en utrolig tilforlatelig måte, så man blir glad bare av å lese i den. Jeg gleder meg å forsøke oppskriftene, en etter en.

Om du ønsker å bestille boken kan du gå inn på HER 

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Ny glutenfri kokebok, ” Cøliakifruens glutenfrie favoritter”

  1. Så moro at hun har skrevet kokebok. Jeg skal tipse noen i familien min om denne, for en i familien fikk konstantert glutenallergi/cøliaki for et års tid siden. Og det å begynne å spise glutenfritt gjorde underverker for denne personen. Tenk om dette kunne blitt oppdaget tidligere… Helt sikkert kjekt med kokebøker med gode oppskrifter for dem som trenger dette 🙂

  2. margarites: Glutenfrie bakevarer er nokså vanskelig å få til, det har jeg lang og bred erfaring på. 🙂 Fuglene i Rådalen var nokså tung en stund he he he. Så kjekt når man har knekt nøtten på bakevarer. For man savner jo enkelte ting som tebrød og vårruller

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *