Taco med Theodor

Categories Retter med kjøttdeig

I dag var jeg heldig å få låne Theodor etter SFO. Egentlig hadde jeg tenkt å lage Tandori Maasala, men siden han ville ha taco( klikk her) ble det slik. Hjemmelaget tacokrydder klikk her.


Theodor er skikkelig flink å spise, han liker det aller meste. Jeg hører aldri han klager at han ikke vil spise grønnsaker eller grove produkter, her må noen ha gjort et fantastisk godt forarbeid  😉


Siden vi var på butikken å handlet så kan jeg gi etter for presse som foreldrene stort sett ikke kan. Så det ble Bamsedrikke(som mammaen til Theodor seier bare inneholder sukker og vann, og det er dessverre tilfelle). og en skolebolle til dessert. Det er utrolig deilig å ikke være foreldre å kunne si ja 😉 

Jeg som ikke kan spise gluten, og for tiden forsøker å krympe litt spiste en halv avokado til i stede for lefse eller tacoskjell 

10 kommentarer

10 thoughts on “Taco med Theodor

  1. Så koselig med middagsgjest, og når han i tillegg er av den takknemlige sorten som ikke klager på maten, så er det jo helt supert! Tenker han koste seg når han fikk ting som ikke er hverdagskost, som Bamsedrikken. Det er det som er fordelen med å ikke være foreldre, for de er liksom programforpliktet til å velge sunt og godt det meste av tiden. Taco er jo sunt og da…mye grønsaker i hvert fall 🙂

  2. det er det beste med lånebarn…vi kan si ja…..min nevæ er håpløs i matveien..enda,men som barn helt krise…..datteren min derimot spiser alt…..smalahove, lutefisk,sild,smaker på alt før hun sier neitakk 😀

  3. helt sant
    men han spiste kokt makaroni ute noe
    stekt kjøttdeig uten noe
    brent toast med smør
    og kylling fra butikken ferdiggrillet
    første gang han fikk kylling hjemme hos meg gråt han for det var ikkje kylling,den ser ikkje sånn ut….wææææææææ
    eg laget og da maten var klar spiste han mer enn de voksne,,,,,hahahahahaha-uten salat og sånn selvsagt bare kylling og chips

  4. cuskima: Jeg er helt fascinert av enkelte hva de klarer å spise, snakk om at jeg holder meg unna melk og gluten. De mange spiser er helt selvalgt diett som er så smal og tynn spekrett at jeg hadde blitt gal etter første uken.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *