Hjemmelaget is og eplemuffins

Categories Søte gleder

Alright, da har jeg jammen lært noe nytt i dag også 🙂

Jeg har lenge lurt på hvordan man i alle dager fikk til å ha en link på denne bloggsiden som henviser for eksempel til en oppskrift som allerede er på bloggen.

Det som er fantastisk med å blogge er at man blir kjent med utrolig mange hyggelige mennesker. Og en av dem er alias Lisbeth Pedersen, som har vært så snill at hun hjalp meg med dette, derfor blir den første klikk her til hennes blogg.

I helgen laget jeg eplemuffins “klikk her”  og hadde jeg hjemmelaget is “Klikk her” i fryseren, så da jeg fikk besøk ble det slik.


 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hjemmelaget is og eplemuffins

  1. matgladilavkarbo: Det er så artig å lære noe man ikke kunne fra før, det behøver ikke være så¨nyttig alltid en gang.Men for meg blir det slike små hverdags gleder 🙂 Man må bruke det helst litt ofte til å begynne med så det blir litt automatisert:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *