Last Updated:

😊💕 Bleik

Categories Blogg, Ut pÄ tur

Da jeg kom til Bleik sĂ„ mĂ„tte BjĂžrg stoppe midt i veien, for her mĂ„tte jeg ta inn ALT. Og jeg tenkte “her vil jeg bo”, for en god energi det var her. Men nĂ„r jeg fikk tenkt meg om sĂ„ er vel dette fine vĂŠret ikke alltid her, og mĂžrketiden er nok bĂ„de lang og hard. Men uansett, dette stedet har virkelig sjel,  sĂŠregenhet og en energi man fĂžler seg forelsket i, og det er en litt rar fĂžlelse nĂ„r man man kommer et sted.

 

Nesten alle steder jeg har vÊrt pÄ AndÞya ser man havet, og det det gjorde vi her ogsÄ. Masse nydelige steder og godt for Þye.

Med fjellet i bakgrunn, og det noksÄ rette gatene og trivelige hus med tun.

Det som slÄr meg at man gjÞr det beste ut av alt, og nyter hvert Þyeblikk.

 

Koselige hager.

 

 

 

Det er en egen pub pĂ„ Bleik, men jeg vet ikke om jeg er enig i denne benken 😂

Intet mindre en frihetsgudinen, da regner jeg med at vi damer ogsĂ„ fĂ„r komme innom nĂ„r det blir kaldt nok 😂

Bleik har vÊrt pÄ tv mange ganger, og da er det stranden og den koselige kafeen og butikken det har der som ofte er blitt trukket frem.

Og trivsel er det virkelig

Her har alle faste besþkende sin egen kopp, da er man virkelig velkommen 😍. 

Ikke rart det er trivsel nĂ„r folk ikke sitter med nesen i mobilen, men snakker sammen 😍

Disse flotte damene var der ogsĂ„, fra hĂžyre er det Line, Gerd og BjĂžrg! 💕

Her kan du se da jeg spradet rundt i sentrum pÄ Andenes

og HER da jeg var pÄ Bleikstranda 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til Ă„ fĂžlge denne bloggen pĂ„ Blogvin finner du HER,   Link til Ă„ fĂžlge meg pĂ„ facebook finner du HER Link til Ă„ fĂžlge meg pĂ„ Instagram  er randistole HER.

 

#andenes #andÞya #Andenessentrum #Nordnorge #Vakkernatur #Turist #Enperle #Nytnorge #wisit #wisitnorway #wisitAndÞya #Bleik #Bleikstanden 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “😊💕 Bleik

  1. Helt fantastisk!! Takk for du deler denne flotte plassen og opplevelsen!! har vert pĂ„ bleiker mange mange Ă„r tilbake!!!đŸ’•đŸ„°

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *