Wow

Categories Blogg

Dette hadde jeg ikke trodd skulle skje, bloggen ligger på 16 plass. Manageren min Hildegunn(det er bare en intern spøk mellom Hildegunn og meg), som er en venninne synes det er så gøy at bloggen stiger opp på blogglisten at hun nesten overgår meg. Så nå måtte jeg love å legge ut et skjermbilde av det.

Men fra spøk til alvor, det er utrolig kjekt at dere bruker bloggen min, det betyr uendelig mye mer en dere tror. Så millioner tusen takk kjære lesere. Da jeg begynte å blogge, det vil si min eldste datter sa en dag “MAMMA du har fått deg en blogg”. Jeg trodde hun hadde gått fra vette, jeg kunne jo ikke skive, strekt dyslektisk som jeg er. Jeg hadde INGEN selvtillit eller tro på at det var noen som helst mulighet å få en enste leser. Med etter at jeg har blitt mer vant å slippe skrivegleden(det er en kamp med meg selv, skal jeg være ærlig), så har jeg blitt mye bedre å skrive. Så det er tydelig at øvelse gjør mester, og at man tørr gi F…, hjelper. Heldigvis er skriveprogram og diverse blitt uendelig mye bedre en det det har vært.

 

 

Her er snille omtenksomme manageren min Hildegunn 💖. Og for orden skyld det er kun en spøk at hun er det, hun er bare så ivrig at jeg begynte å kalle henne for det

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Wow

  1. Wow Randi! Gratulerer så mye, og vel fortjent! 🥳🎁🎊 Takk for fine ord, det er kjempegøy å følge deg! Klem fra din “manager” 💕

  2. WOW, WOW, WOW!! I dag er du på 12 plass! Gratulerer igjen 🙂 Veldig glad på dine vegne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *