Vinterens etterlatenshet

Categories Blogg, DIY

Jeg har alltid fuglemat ute om vinteren, selv om de ikke er så mye snø og kulde. De er veldig koselig å observere fuglene som kommer å går, og man kan se at de er mange av de samme som bruker matfatet. I går da jeg var ute så jeg noe som stakk opp mellom terrassebordene, og da jeg bøyde meg ned for å se var det nesten plen der. Alle frøene som er falt ned har tydelig begynt å gro å spire i bølgeblikket som ligger under terrassen. Så nå kan jeg få eng med solsikker og andre planter på terrassen 😂. Jeg tenker nok at de må bort. 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#Engpåterrassen #fuglemat #fugler #Morsmiddag #diy

3 kommentarer

3 thoughts on “Vinterens etterlatenshet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *