Vi må nyte de små øyeblikkene

Categories Blogg, Planter

,

Livet er skjørt, og ingen av os vet når den siste dagen er der, det har vi vel alle sett rundt oss. Det var en blogger som bare døde her for litt siden hun var bare noen å 50 år.

 

 

Jeg har ikke hatt overskudd eller krefter til å fått gjort halvparten en gang av de jeg skulle ha gjort, men slik er livet. Så ikke gi opp bloggen, det må komme bedre tider 🥰😜 Men jeg går ut om kvelden, ellers også for den del, men det er noe spesielt med kveldene. De er som pulsen går ned rundt omkring, og roen senker seg.  Dette er litt av det jeg har ute, bli med å nyt 😍

 

 

 

Del gjerne innlegget med venner og familie.😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hverdagsgleder #livsglede #Hjerterom #Planter #vekster #Morsmiddag

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Vi må nyte de små øyeblikkene

  1. Kjempefint blogginnlegg til ettertanke, og kjempenydelige bilder ❤😊 Du har jammen grønne fingre, og ser ut som om plantene dine trives hos deg.

    Ja, det kom som et sjokk at Eva døde så brått, og det er kjempetrist 😢 Føler med familien hennes i denne tiden ❤❤❤

    Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Tusen takk snille deg, blomster og alt som gror er en av de tingene jeg virkelig elsker å holde på med. De gir meg ro i sjelen og er utrolig givende.
      Riktig god helg til deg også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *