Hvordan går det med Monstera jeg klippet ned

Categories Blogg, Planter

Hvordan går det med monstera jeg klippet ned 11 mai i år, og satte i vann, ja det lurte jeg på i dag. 11 mai klippet jeg ned to mostera som hadde blitt alt for skranglete, eller rettere sakt, de hadde fått alt for lange stilker så de veltet i alle retninger.

 

Jeg tok de ut på terrassen og ut av vasen, og der hadde alle utenom en fått røtter, så da får de stå litt til. Men det er nok ikke mange dagene før jeg kan plante de på nytt. Så på 10 dager har de aller stiklingene fått røtter, den ene er bare så vit begynt, så den regner jeg som at den ikke har fått røtter.

 

Del gjerne innlegget med venner og familie.😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Planter #stueplanter #monstera #Delingavmonstera #Inneplanter  Delingavblomster #stell #lagnyeplanter #Morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvordan går det med Monstera jeg klippet ned

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *