Last Updated:

Vårløk kan dyrkes i stuevinduet

Categories DIY, Planter

Nysgjerrig som jeg er ser jeg ofte på DIY sider”do it yourself”,  og noen ting prøver jeg meg på ideene andre har lagt ut. Det blir veldig varierende resultat, men dette var knall enkelt. Potten står enkelt og greit i vinduskarmen.

Jeg kjøpte masse vårløk på tilbud, og for at den ikke skulle bli dårlig hakket jeg den opp og frøs den ned.

Jeg har ofte sett at folk har plantet vårløk, og jeg har tenkt at dette bare er tull, i alle fall her i Bergen, men jaggu meg. Jeg satte noen av stilkene i potten og vannet godt, hadde på litt plast, og det tok bare et par dager før det begynte å gro. De eneste som kan ødelegge er om man setter de ut og det regner veldig, da råtner de, så har man de ute på sommeren bør man ha noe over om de regner.

Denne delen med ring rundt setter jeg i jorden.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Diy  #Doityourself #vårløk #plante #hjemme #gjør #det #hjemme #dyrk #hjemme #morsmiddag #middag #middagstips #Hjemmelaget #matfrabunnen #Hjemmedyrket #dyrkselv ##terrassebonde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *