Ut på oppdrag for finne ut hva som ble bygget i November 🧐

Categories Blogg

En venninne av meg var her nede i november, og da holdet de på å bygge noe over Europasenteret. Og dette var en perfekt dag å ha andre ting å tenke på. Jeg gikk ut fra hotellet mitt og strente oppover veien. Bli med på turen over til Amadores Stranden, og se hva som ble bygd på i november.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her kom jeg til byggverket, det var over Europasenteret. Det tydelig vis ikke tatt i bruk enda for det var sperringer rundt. Men det var en veldig fin lekeplass, og det er den første jeg har sett her nede. Jeg måtte ta bilder mellom gjerdet, så bildene ble litt begrenset vinkling.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her kom jeg til byggverket, det var over Europasenteret. Det tydelig vis ikke tatt i bruk enda for det var sperringer rundt. Men det var en veldig fin lekeplass, og det er den første jeg har sett her nede. Jeg måtte ta bilder mellom gjerdet, så bildene ble litt begrenset vinkling.

 

 

Og dette var nesten det gøyeste, det var også et innegjerdet område for å trene hunden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da var jeg på stranden, og jeg kjøpte meg litt mat og drikke, før turen gikk over promenaden hjem igjen.

#Godt #selskap#Gran #canaria #grancanaria #Puerto #Rico #Puertorico #Tur #trapper #Syden #varme #januar #bli #sunn #Trening #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Ut på oppdrag for finne ut hva som ble bygget i November 🧐

  1. Takk for vel gjennomført, november, oppdrag. Gøy å se. Vi lurte fælt på hva de skulle lage i «vår» gate.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *