Pasta med det jeg har

Categories Blogg, Diverse retter

 

Det nærmer seg snart hjemmereise, og da må man spise opp maten man har kjøpt inn. Jeg drar ikke før lørdag, men da må jeg jo ut av hotellværelset, så da blir det middag et eller annet sted. Jeg venter i STOR når fødselen er over og jeg er blitt verdens heldigeste bestemor.

Jeg brukte:

Ca. 100 g pasta

3 fedd hvitløk

1 stykke chili

1 stykke purreløk

Litt squash

Påleggsskinke

Fetaost

2 egg

Salt

Pepper

Basilikum

Spisskumen

Jeg kokte pastaen, og renset og delte purre, hvitløk og chili det fikk koke sammen med  pastaen(jeg må gjøre det enkelt her jeg befinner meg. Når pastaen var kokt ferdig silte jeg av vannet, og hadde  i squash, pisket egge, krydder og salt sammen og helte på pastaen og lot det stå litt på platen mens jeg rørte det godt inn. Så tok jeg det på tallerken og hadde på ost og skinke. Enkel og veldig god middag.

 

 

 

 

i

2 kommentarer

2 thoughts on “Pasta med det jeg har

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *