Last Updated:

Ut av skapet

Categories Blogg

I går var jeg på Kevin Vågenes Showe, en utrolig dyktig skuespiller og sanger. Han synger som Olga Marie i soloreklamen når det trengs, men han har en stemme som en gud når han synger skikkelig. Jeg var ute med teamet/venninnene mine Hanne Lise, Kirsten og Hildegunn, og vi spiste middag før showet. En veldig trivelig kveld.

Men hva i alle dager har det med å komme ut av skapet å gjøre?

 

Det er gjerne ikke akkurat det skapet du først tenkte på, men Ikeaskapet som stod der å inni granskauen kjedelig og nitrist.

Jeg satt her i sofaen en sein kveld og tenkte, pokker og jeg trenger farge. Jeg gikk ned i boden og fant en farge, og malte skapet. Jeg bare elsker denne fargen, det gjør meg så godt.

Forskning viser at vi har godt av farger, at de kan påvirke oss følelsesmessig. Og det gjør farger definitivt på meg.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#farge #farger #fargerpåvirkeross #Fargeglede #mal #morsmiddag #morsmiddagsverden #kevinvågenesshowe #Kevinvågenes

4 kommentarer

4 thoughts on “Ut av skapet

  1. Tusen takk for i går Randi. Herlig soloshow med Kevin Vågenes! Og tittelen på dette innlegget passer jo veldig godt til det han fortalte om i showet! Og herlig at du dro parallell til møbel hjemme hos deg også. Turkis er en nydelig farge! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *