Last Updated:

Tur og stolpejakt i Skageskogen

Categories Blogg, Ut på tur

I et meget skiftende vær tok jeg turen ti Skageskogen, et lite men veldig fint område der man uansett retning kommer ut i et eller annet boligfelt til slutt. Det et stille og fredelig sted, der jeg knapt møtte på folk, men de jeg møtte hilste og smilte, så dette er nok et sted der de er flest lokale folk som går. Stolpene lå forholdsvis tett og i et lite område, så det burde ikke ta lang tid, men jeg klarte nå å surre rundt her også jeg. Men alle stolpene var tatt  på under 1.5 time, så dette er en fin rute å gå. Så de som ikke er like distre som meg kan nog gjøre unna disse stolpene på mye kortere tid en dette, men for meg er mye av dette å komme seg ut, å ikke minst å oppdage og utforske nye fine steder ❤️‍.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#stolepjakt #stolpejaktSkageskogen #tur #utpåtur #Friluft #Turiskogogmark #letteturområder #Trimtur #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Tur og stolpejakt i Skageskogen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *