Trappetrolls trimmen

Categories Blogg

Puerto Rico er helt topp, jeg elsker å være her. Det er gåavstand til det meste, og fantastiske turmuligheter. Men det som har slått meg mange ganger er hvordan svaksynte og bevegelseshemmede personer har det her, det må nesten være umulig. Fortauene er usedvanlig smale, høye kanter, og er ødelagt annen hver meter. Og så er det trappene da!

 

Uansett hvor man ferdes her, så er det trapper. For min del så ser jeg på de som trim, og utrolig god trim også. Når man går et trappetrinn løfter man jo hele sin egenvekt, så kan du gå trapper så gjør det. Bedre trim finnes ikke. Men stakkars folk som ikke ser eller klarer å gå selv, det er nesten en umulighet.

Her er det nye senteret som er kommet i sentrum, der er det heis og ganske ok, akkurat utenfor. De er firefelts trapp.

 

 

 

Jeg måtte ta et bilde av juletreet, det var veldig fint, pyntet med solsikker.

 

 

.

Så var det plutselig en rulletrapp, ikke vet jeg hvor den fører hen

 

 

Mere trapper, dette er på den siden, som Nydalen er på andre siden om det sier dere noe. Samme siden som Spar butikken oppe i dalen.

 

 

Her går jeg opp for å komme til Norgesplassen osv. Det ble et veldig spesielt lys på bildet, tøfft

 

 

Dette er endelaus trappen. Den kan jeg gå opp for å komme til hotellet, det ligger på samme siden av dalen som Amadores.

 

Her er en litt mer human trapp, den er ved siden av den lekeparken som er her.

 

De siste bildene er fra hotellet, en evig labyrint av trapper. Masse god trim.

#Puerto #Rico #Puertorico #Tur #trapper #Syden #varme #januar #bli #sunn #Trening #morsmiddag #Grand #Canaria #Turist #Klimaflykning

9 kommentarer

9 thoughts on “Trappetrolls trimmen

  1. Tja, jeg fortviles over alle trappene for knærne mine liker de slett ikke. Og det var trappegåing jeg ødela det høyre med. Jeg må ofte ta ett og ett trinn, tar tid, og når vi var der, måtte jeg ofte holde meg i gubben for å få støtte. Men har lyst til å prøve å gå til Norgesplassen en gang. Og kanskje trappene ned til Puerto Rico fra klippen der du er. 🙂 gleder meg allerede

    1. Til Norgesplassen er det nesten ikke trapper, bare oppoverbakke. At det er vanskelig å gå i trappene her forstår jeg godt, mange er helt umulig å trake i og de er jo nesten umulig å unngå. Vi får dra ned samtidig en gang, de hadde vært gøy

  2. Flotte bilder Randi! Fint å kunne være med deg på tuyren gjennom bilder og morsomme historier! Vi bodde på hotell El Greco og reite med Ving ett år. Vi gikk ikke i trapper, så det er også en mulighet. Hotellet ligger rett over veien for stranden. Vi gikk turer i flatt terreng langs strandpromenaden. Enig i at Puerto Rico er et nydelig og solfylt sted 🙂 Er litt spent på om du fikk bedre søvn i natt etter at kjøleskapet ble forvist til badet 🙂

    1. Bare hyggelig:-) Jeg sov veldig godt, våknet litt for tidlig etter min smak. Klart man kan bo flatt, men jammen er det mye trapper rundt omkring.

  3. Fantastisk flotte bilder 👍😁😎 og digger alt du legger ut av mat 😁😁
    Ja trapper er det mye av der og god trim i og gå 😁
    Ønsker deg fortsatt god ferie 😎😎😎

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *