Last Updated:

Tortillas med kylling med asiatisk vri og Chilimajones

Categories Alle oppskrifter, Kyllingretter

Når det bøtter ned jeg i grunnen ikke gidder å gjøre noe som helst, da er det deilig med enkel middag, og godt er det jo også.

Til 4 personer:

Beregn 2-3 tortillalefser pr person.(glutenfri for min del)

4 -6 kyllingfileter. Er man ikke glad i kylling kan man bytte det ut med feks. laks/ørret/kjøttedeig/vegetar

1 stor løk

2-4 fedd hvitløk

Krydder jeg brukte hjemmelaget tacokrydder 

Ca. 1/2 dl vann

Frisk koriander

Skrell og fin del løk og hvitløk, skjær kyllingfileten i strimler. Steik løken litt i smør på pannen før man har på kyllingen, så har man på krydder og til slutt litt vann så det hele får kokt litt sammen.

Hjemmelaget chilimajones finner du oppskrift på HER

Grønnsakene jeg hadde til:

Asiatisk salat

Neper

Reddiker

Sukkererter

Avokado

Frisk Koriander

Hjemmelaget chilimajones finner du oppskrift på HER

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

Tortilla #enkelmat #Glutenfritt #Melkefritt #Hjemmelaget #matfrabunnen #Middagstips #Middag #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *