Det var meningen å ha kylling i dag, men det glemte jeg å ta ut av fryseren. Jeg gikk på tur, og tok en mye lenger runde en jeg hadde tenkt, så da jeg kom hjem var jeg så sulten at jeg hadde innovermage 😂. Så da var det bare å rote i fryseren etter noe enkelt og godt. Jeg hadde noe ferdig steikt og krydret kjøttdeig av lam, jeg har sikkert hatt det til taco en gang, da bruker jeg å fryse ned restene til slike anledninger som i dag.

Jeg skulle ha salat i, men det glemte jeg hehe

Rødløk

Mais

Avokado

dressing

Tortillalefser(glutenfri til meg), så dette var alt jeg hadde i, men det smakte meg veldig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#rester #spisoppmaten #Lammekjøttdeig #tacorester #frysresterettertaco #Tortillalefse #morsmiddag #middagstips #hvaskalvihatilmiddag? #kjappmiddag #Matfrabunnen #Hjemmelaget #morsmiddag #Glutenfritt #melkefritt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *