Last Updated:

Tortilla med rester av lammesteik og guacomole

Categories Diverse retter, Tips til restemiddag

Søndag var min herlige bonusfamilie her på  lammesteik og fløtegratinerte poteter, og i går skulle jeg hatt besøk som ikke ble noe av. Så i dag ble det restene fra lammesteiken og  guacomole. En nydelig kombinasjon etter min smak.

Til en person:

1 1/2 bit av rester av lammesteik finner du HER

Litt løk

Litt hvitløk

Litt chili

Tomater

Paprika

Salt

Pepper

Løk og grønnsakene og steik renset og delte jeg opp i biter, og hadde de på en panne med smør og steikte det forsiktig noen minutter.


Salat

Tomat

Agurk

Litt nepe

og guacomole oppskrift finner du HER

Tortillalefse varmes i ovn eller på steikepannen

Resten av grønnsakene renses og deles i biter og has på de varme lefsene, så kjøttblandingen, og guacomole på toppen.

Følg meg gjerne på FB HER 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Følg gjerne bloggen på  FB

#Rester #lam #fårekjøtt #lammsteik #Guacomole #Tortillalefse #lefse #spis #opp #maten #mat #fra #bunnen #hjemmelaget #middag #middagstips #morsniddag #glutenfritt #melkefritt #Uten #gluten #melk

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *