Last Updated:

Tortilla med kylling

Categories Diverse retter, Kyllingretter

Tilfeldighetene ville at jeg skulle på butikken å kjøpe litt forskjellig, og naboen spurte om jeg kunne kjøpe en 1/2 kylling. De hadde bare hele, så da delte vi en kylling, og det ble superenkel, og god middag på meg i dag.

Tortillalefse (glutenfri for min del)

Ferdig grillet kylling

Tomat

Agurk

Avokado

Ruccola

Isbergsalat

Snadder godt en fredagskveld.

Del gjerne innlegget med venner og familie 😊 Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

vennlig

#tortilla #morsmiddag #helgemat #Middag #middagstips #Godt #sunt #enkelt #fredagsmiddag #fredag# #helg #kos #glutenfritt #melkefritt #Allergi

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *