Last Updated:

Popkorn med Trøffeltang salt

Categories Diverse retter

Å du hendelse så godt. Dette er det glasset jeg kjøpte av Fesk kjerringa  siden det hørtes så nydelig ut, og det var det. Jeg kunne tenkt meg litt mindre salt og litt mer trøffeltang.

Å pope popkorn i en panne med smør, gir en utrolig god smak, det er også en del billigere å kjøpe popkorn i pose.

50 g upoppet popkorn

1 god klatt smør eller olje

Så mye trøffelsalt eller vanlig salt du synes er passe etter din smak. Jeg elsker salt, så jeg dynger på.

He smør /olje i pannen og la det stå  på platen til popkornene har sluttet å poppe. Ha på salt, og nyt!

Du må gjerne følge bloggen HER Får du lyst å dele et innlegg, ja da blir jeg hoppende glad

#Fesk kjerringa 

#popkorn #pop #selv #panne #billig ##spar #penger #mat #fra #bunnen #hjemmelaget #morsmiddag #Goteri #snaks #Enkelt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *