Tøm kjøleskapet salat med pita

Categories Alle oppskrifter, Salater, Tips til restemiddag, Vegetar mat

Det er tid for årets ferie på Grand Canaria og da må man spise resten av maten som kan bli dårlig.

Salaten bestod av:

Litt ruccola

Tomater

Avokado

Reddiker

Steik sopp

Asparges, det glemte jeg å ha på før jeg tok bilde.

Fetaost

Litt vårløk

Soppen delte og steikte jeg litt, aspargesen kokte jeg i et minutt, resten renset og delte jeg og hadde på fatet. Fetaosten hadde jeg over salaten, da kom litt av oljen med og ble dressing.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#utenmelkeprodukter #godt #Middagstips #middag #morsmiddag #glutenfri #melkefri #enkelogkjappmiddag #lettålage #under20minutter #Hjemmelaget #matfrabunnenav #rester #tømkjøleskapet #middag #lunsj #morsmiddag #matlei#vegetar #brukopprester #Restemat #spisoppmaten

2 kommentarer

2 thoughts on “Tøm kjøleskapet salat med pita

  1. Ønsker deg en kjempefin ferie, og så får du et nytt bloggsted. Nyt sol og varme! Salat med pita er godt og en kjempefin måte å få brukt opp rester på 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *