Tøffe mødre

Categories Blogg

I dag er mødrene sin dag, gratulerer med dagen alle dere dyktige dobbeltarbeidene mødre. Jeg leitet etter et avisutklipp,  det fant jeg ikke, men jeg fant mange andre fra da jeg var grunder. Jeg var den første i Norge som lagde mat til folk med cøliaki, allergi, diabetes osv. Det var et slit av dimensjoner, for det var ikke bare å kjøpe det jeg trengte hos grossist, men måtte importere mye selv. Utrolig nok fikk jeg tilbud om å skrive kokebok, men det turte jeg jeg ikke siden jeg var så dårlig å skrive. Tenk å gå glipp av en slik sjanse, slik var jeg da, heldigvis ikke lenger. Bedriften hadde kunder over hele landet, og det meste ble laget i liten skala.  Etter noen år ble det alt for mye for meg med tre barn og å jobbe, så jeg møtte “veggen”. Det tok mange år før jeg klart å jobbe igjen, men jeg klarte det. Dette er jeg nok ikke aleine om, husk å ta vare på dere selv mødre, livet er for kostbart til å brenne lyset i begge ender, ingen kommer til å takke deg.

Vi lagde selvfølgelig morsdagskaker, og det er så lenge siden at vi reklamerte i avisen 😁, og så billig kake da!

 

 

 

Jeg fikk pakke på døren i går fra min datter med sin vakre voksende familie 💖

 

Fant litt forskjellige reklame som bedriften hadde. Men viste du at jeg var både på tv, ukeblader, aviser

 

 

 

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#morsdag #Morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Tøffe mødre

  1. Gratulerer så mye med morsdagen din flotte Randi! Veldig fint innlegg du har skrevet med litt mimringer. Så fint at du deler dette med oss lesere 🙂 Du skal være så stolt av alt det du har gjort, både for deg selv og for andre. Veldig kjekt med bloggen din som går så det suser! Du skriver fantastisk flotte og varierte innlegg til både inspirasjon og glede for oss leserne!
    PS: Det er ikke for sent å skrive den kokeboken din. Du skriver kjempegodt, og både mat og bilder er du jo en kløpper på! Kanskje det skal bli neste mål?
    Nyt dagen din Randi! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *